1. SKIP_MENU
  2. SKIP_CONTENT
  3. SKIP_FOOTER

logo


top-1

top-2

top-3

top-4

Виховна робота

ps

help
ssds
Поліція
pedpresa
MONMS
don
koipopk

P2200301    Учнівське самоврядування в нашій школі-інтернаті має на меті формувати і розвивати соціально активну особистість, яка б глибоко усвідомлювала свою громадську позицію, могла б співпрацювати в колективі, вчилася б працювати ініціативно і творчо.IMG 0236

Організовує роботу учнівського самоврядування в школі-інтернаті педагог-організатор Костюк Л.А.

 

 

  Структура УС така: найвищим органом шкільної громади є загальношкільні збори. Кожна класна громада обирає до шкільної громади на класних зборах 5-х дітей, які є активними учасниками шкільних справ і які на загальному засіданні ознайомлюються зі своїми майбутніми обов'язками, які вони повинні будуть виконувати в тому чи іншому центрі УС та методикою роботи (чим займається кожен центр). Очолює УС голова шкільної громади (Презедент), який обирається на загальношкільних виборах.


Всього наш УС включає 9 центрів:
1. Центр "Знання".
2. Центр дисципліни і порядку.
3. Центр праці "Трудовий".
4. Центр преси, інформації та дозвілля.
5. Центр спорту і здорового способу життя (ЗСЖ).
6. Центр санітарії та гігієни.
7. Агентство "Довіра".
8. Центр "Психологічна допомога".
9. Рада гуртожитку
dsc 0761Кожен центр зі свого складу обирає голову центру (з дітей). За кожним центром закріплюється дорослий (з колективу дорослих), який має координувати роботу центру та співпрацювати з головою, керуючи та направляючи дітей в їхній роботі.
Голови центрів спільно з координаторами складають план роботи на кожен місяць і звітують про свою роботу на засіданні шкільної громади, що відбувається 1 раз на семестр.
Дієвою складовою УС є Рада гуртожитку, до якої обираються активні та вимогливі діти, на яких покладено обов'язки слідкувати за загальним порядком у гуртожитку.12 20
З 2007/2008 н.р. в нашій школі-інтернаті запроваджено рейтинг класів, що має на меті створити конкурентну ситуацію між класами, яка б спонукала дітей до більш активного їх включення в життя як класної, так і шкільної громади.
Рейтинг класів включає такі категорії:
 поведінка;
 навчання;
 виконання доручень;
 активна позиція;
 збереження майна;
 чергування;
 чистота зовнішнього вигляду.
Рейтинг вимірюється в системі "ліц": 5 ліц, 10 ліц, 15 ліц (щотижнево). За негативні прояви в тій чи іншій сфері ліцейного життя ліци нараховуються так: - 5 ліц, - 10 ліц, - 15 ліц. За категорією "навчання" звітується центр "Знання", за поведінку і виконання доручень – центр дисципліни і порядку, за активну позицію – центр преси, інформації та дозвілля, за чергування і збереження майна – центр "Трудовий", за зовнішній вигляд – центр санітарії та гігієни.
dsc 0878 0Основні завдання, що повинні вирішуватися в ході діяльності УС:
 передання дітям організаційного досвіду;
 виховання їх як діяльних організаторів;
 залучення дітей до самоуправлінської діяльності;
 надання їм необхідної допомоги у керуванні

 

patriot

3znodpa dovira2 shevchenko

 

386179
Сьогодні
За тиждень
За місяць
Вього
805
2122
7756
386179

Время: 2017-09-22 19:03:08